19:04

Och så kom pluggångesten och hälsade på igen!
Sitter just nu i soffan och försöker få två samhällsuppgifter som ska var inne i veckan gjorda. Som vanligt så samarbetar min hjärna inte speciellt mycket. Så jag sitter mest och tycker synd om mig själv....
Annars så har jag haft en både bra och dålig helg, vi kan ju kika på det i stället!
+ Johanna kom hem och hälsade på i några dagar.
- huvudvärken jag har dragits med till och från sedan i torsdags...
+ jag blev bjuden på mat hos bästa Camilla( som förresten fyller år idag, grattis igen!) igår.
+ jag har inte ätit överdrivet mycket godis.
+ vädret har för det mesta vart på topp!
- pluggstress i min hjärna.
 
Så, mer plus än minus!
Nu ska jag försöka mig på det här med att plugga igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0