23:30

Onsdag. Snart torsdag, fredag, lov! Ska bli så skönt! Även om jag lär plugga typ en hel del så är det så jäkla välkommet! 
Mår faktikst helt okej för en gångs skull. Liksom känner inte för att klaga speciellt mycket.
KORS I TAKET! typ...
Är så jäkla pepp på allt precis just nu. Vet inte vart det kommer ifrån, gäller bara att hålla i den känslan och sedan faktiskt ta tag i saker. Ta tag i livet typ. Hoppas på att det ska gå bra! Längtar till vår och känner pepp inför det, och det är bara lite mer än tre månader tills jag får sommarlov. Helt galet!?
Ska försöka bli en bra människa nu, framförallt mot mig själv.
Dags att sova nu så att jag är pigg och glad i skolan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

PUSS! <3

2013-02-21 @ 09:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0