22:52

Hänger i min säng och borde plugga eller sova. Men gör inget av det... 
Känner mig febrig fast ändå inte. Liksom runt ögonen känner jag mig varm??? (hade iofs feber när jag kollade...)
Har fortfarande ont i magen. Det har jag haft sen i torsdags. Inte hela tiden, men liksom till och från. Måste älska stress<3333
Mår megadåligt för att jag inte tar tag i plugget. Har tex en uppgift som ska in imorgon. Har faktiskt börjat(i tid för en gångs skull) men vet liksom inte hur jag ska avsluta och fylla ut. Har skrivit typ 4 rader....
Känner mig som världens sämsta kompis som aldrig hör av mig till mina fina.
Känner mig som världens sämsta människa som inte orkar någonting och bara vill sitta i soffan under en filt hela dagarna.
 
När ska man bli nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0