12:39

Ligger i min säng och har hängt här typ hela dagen. Pluggat lite, kollat på lite serier osv. Har så jävulskt ont i magen så jag orkar typ inte röra mig... Och inte blir det bättre av att jag blir stressad över att jag inte kan gå upp på byn och handla till frukosten på måndag= kommer få lov att handla på måndag morgon=kommer stressa ihjäl mig. 
Annars är det rätt bra, det enda jag gör är att gå i skolan typ. Sen är jag mest hemma, har en sån där period då man liksom inte orkar mer än så. Alla mina krafter tar typ slut när jag är i skolan, så när jag är hemma gör jag mest ingenting. Det vore rätt skönt om jag inte var så stressad över plugg. Har tre uppgifter som är i startfasen(det allra svåraste enligt mig, att komma på vad man ska skriva om/arbeta med) och det stressar ihjäl mig typ. Men det är bara att bita ihop! Nästa vecka har jag kommit över den tröskeln och det kommer kännas bra. 
Nu ska jag väl försöka krypa ur sängen och ta mig något att äta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Säg till om du vill ha hjälp med något! He huvudet fullt med idéer!! ;D puss

2013-02-01 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0