00:15

Känner att jag skulle vilja börja om med bloggen, men vill ändå inte radera allt. För även om det mest klag och skit, så är det ju ändå jag. Det är ju så jag kände, och så det har vart, det går ju liksom inte bara att ta bort?
Vill liksom ha en ny start på allt, livet, men vet inte hur det ska gå till. Hur man ändrar sig. Är så jäkla inställd på att gå i samma spår, så fattar inte riktigt hur jag ska kunna bryta det?
Skulle vara så skönt om man bara kunde vakna en dag och göra allt man vill. Äta nyttigt, röra på sig, komma på vad man vill göra med livet, vara nöjd, må bra.
Känner att det är det jag vill nu, skärpa mig och växa upp. Men det är ju fan inte så lätt som det låter. Klara av allt som känns omöjligt, hur gör man det? Jag vet inte, och det är väl därför man fortfarande sitter fast, inte kommer framåt.
Det skulle ju vara gött om jag bara visste, visste vad jag vill göra så att jag åtminstone hade ett mål. Något att sträva mot...
Vet inte vad jag vill med det här, behövde nog bara få ut lite av allt det där som alltid cirkulerar runt i min lilla hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0