23:24

Fattar inte hur fan jag ska klara mig när jag slutat skolan. Alltså, jag bor ju hemma och så, så pengar är inte direkt ett problem. Men jag fattar inte hur jag någonsin ska lyckas skaffa ett normalt liv. Jobb, flytt hemifrån och sånt där som man måste vara normal för att göra... Hur ska jag bli sån? Sån som kan, sån som klarar av sånt?
Fattar. Inte. 
Jag, som inte ens kan ta mig i kragen och boka en klipptid(hos min kompis dessutom), som typ aldrig ens lämnar huset om jag inte ska göra något med någon annan, som skulle kunna sitta framför tvn/datorn i en hel vecka utan att göra någonting annat. Hur i helvete ska jag kunna ha ett normalt liv? Hur fan gör man?
Hur kommer man på vad man vill? Vem man är? Jag menar liksom inte ens fullt ut, men bara en liten, liten aning om vart man vill, vad som skulle passa en.
Det känns som om jag alltid kommer sitta fast i min jävla skalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0