18:32

Sitter här med världens mest svidande näsa. Är så jäkla snorig så att jag måste snyta mig typ varannan sekund, så lill(heh...)näsan tar rätt mycket stryk...
Imorgon börjar min allra sista vecka i skolan. Jag dör typ, det är så jäkla sjukt! Efter denna vecka behöver jag aldrig mer i hela mitt liv plugga igen om jag inte vill det, fattar nog inte riktigt själv?
Efter denna vecka är jag också arbetslös utan en endaste liten aning om vad jag vill göra med mitt liv, men det är ju en annan sak...
Ska försöka att verkligen njuta av sista veckan nu och fortsätta hålla tummarna för att snön kommer tillbaka snart. Dör lite om det inte blir en vit jul(och födelsedag)...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0