22:49

Sitter i soffan och är typ sketa trött. Fattar inte vart tröttheten kommer ifrån?!?!
Skönt att jag iaf har sovmorgon imorrrrrrn(som varje torsdag, älskar nog mitt schema för det mesta ändå<3)
Fattar inte varför jag bloggar när det enda jag har att säga är att jag är trött typ. Men det kan ju alltid vara skoj för er att veta! heheh...
Har ätit jävla godis också, är inte så duktig på det här med att minska på socker har jag märkt........MEN jag är ju rätt grym på andra saker, typ som att sova och vara lat och kolla på tv/film/serier. Så det så!
Ska fixa mig för sägen nu sen ska jag göra en av grejerna jag nämnde ovan som jag är bra på. Undra vilken???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0