22:28

Är fortfarande supertrött? Känner mig typ sådär som man kände sig när man var liten efter att man hade vart på badhus ni vet? Helt slut och tung i kroppen med lite blött hår. Men ändå har jag inte gjort ett piss idag?
Jag var i skolan i en timme, sen pluggade jag samhäll hemma i två timmar. Annars har jag absolut inte gjort något. KNÄPPT tycker jag!
Jag är förresten aphungrig också, men orkar liksom inte fixa något att äta. Ska ändå snart sova tror jag, fast jag vill inte gå och lägga mig för jag vet inte riktigt när jag börjar imorgon, och om jag börjar på förmiddagen så vet jag inte om jag ska plugga hemma eller inte? Och min hjärna är inte riktigt med så jag känner mig bara lite efter. 
MEN, imorgon är det helg! Då får jag sova hur mycket jag vill♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0