17:30

Tja! 
Nu kämpar jag faktiskt på i skolan på riktigt. Eller kämpar och kämpar, har för första gången pluggat hemifrån idag... Men det gick ju iaf bra och alla uppgifter blev gjorda!
Det enda jobbiga just nu är att jag känner att jag inte har någon koll på vad jag vill göra för projekt. Har sagt att jag ska göra en film men vet inte om vad, så måste komma på ca. 4 frågor/ämnen tills på fredag, och jag bara känner hur det gnager i magen på mig. Hatar min dåliga fantasi/kreativitet. 
Nu ska jag laga mat och sen kanske baka något gott till en kväll framför tvn. (fast jag vill inte, äter bara massa onyttigt hela tiden. INTEOK, inte ens när man är duktig och pluggar. skulle behöva vara ett lättlurat litet barn som trodde att man bara får ätta gottesaker på lördagar!)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska filmen handla om då? Kan hjälpa hur som helst! :)

2012-09-04 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0