16:27

-jag svälter ihjäl. är så hungrig att det känns som om jag ska svimma typ.
-har haft världens hårkris idag. trodde att jag skulle tappa allt hår pga en fet tova. har aldrig någonsin haft en så jäkla omöjligattfåuttova i mitt liv. var typ som en dread fast med löst hår som knytits ihop med topparna??? fattar faktiskt inte ens själv hur det gick till... HEMSKT var det iaf. föreställde mig typ ett liv som flintskallig.
-har temavecka i skolan med start på måndag och jag är inte pepp alls.
+det är lördag och jag ska mysa framför tvn med godis och min fina familj.
+har börjat med renoveringen av mitt nya rum(har som projekt på entreprenörskapen att göra det, så jäkla värt!).
+har världens sötaste och bästa hund, även om han är lite störd i skallen.
+får snart träffa min bästa syster!
+det är snart höstlov. kommer precis i rätt tid, behöver vila lite från skola och plugg.
+det är snart("snart") jul och jag längtarrrrrrrrr av någon konstig anledning jättemycket? men fatta liksom mysigheten? ååååh:))))

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh ja jag längtar tills vi ses! :) PUSS

2012-10-20 @ 21:17:57
URL: http://johannamolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0