23:41

Ligger i min nya säng, i mitt nya rum. Första natten i båda alltså! 
Dock så är rummet inte klart alls med inredning osv. har typ en säng, garderober och en tom bokhylla, hehe. Men det kommer bli så fint när jag är klar! Hoppas jag iaf...
Jobbar hemifrån imorgon, har bara entreprenörksap på fredagar så, ska fixa lite mer här inne i rummet. Så har ju ungefär helg nu alltså, ska typ bara vila upp mig. Det behövs verkligen. Fast, jag kommer få lov att plugga en massa också, mindre skoj... Men, det är ju sånt man måste göra ibland! 
godnatt
eller, förresten så ska jag till tom tits(heter det så?) nästa vecka, ska typ kolla på någon utställning med kroppar. Alltså lik. Kan ju bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0