23:35

ÄR SÅ TRÖTT! 
Har inte sovit ordentligt på tre nätter nu... Åkte till min syster i söndags för att åka till Stockholm på måndagen. Skulle ju kolla på Keane! Så efter en dag med tåg, kikande på lägenhet(till min syster, inte mig) och hotellhäng så drog vi till Münchenbryggeriet strax innan sju. Och om dom var bra? JA, alltså den där människans röst är inte att leka med! Förstår typ inte att han kan sjunga så bra? Stort + att förbandet var toppen också, Zulu Winter. Sen att man smälter lite när man hör deras(båda bandens) brittiska dialekt gör ju inte saken värre!
 Tisdagen började vi med hotellfrukost♥ sen gick vi och kikade i lite affärer och fikade och sånt, innan det var dags att ta tåget hem. Kul också att det var en massa problem med att boka/köpa biljetter under dessa dagar, men som tur var så slapp vi iaf förseningar och liknande!
Jag var hemma efter halv sex igår, tog en snabbdusch och åt lite smått, sen åkte jag vidare till Västerås med Carro, Robin och Sofie för Twinight! Himla mysigt, och bra. Dock känns det lite konstigt nu att veta att det inte kommer någon mer film? Fast samtidigt skönt. Men jaa, konstigt. Kom hem efter tre inatt och började åtta imorse, fick knappt tre timmars sömn och är helt död nu ungefär. Ändå slösar jag bort tid( tid som jag skulle kunnat spenderat i min säng, SOVANDES) till att skriva detta inlägg. Sjukt onödigt av mig. MEN MEN, man kan ju inte alltid vara smartast i världen!
SOV GOTT! (det ska jag göra:))))))

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, puss!

2012-11-15 @ 08:37:03
URL: http://johannamolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0