23:22

Nu är det snart december. Snart första advent. Snart min födelsedag. Snart jul. Snart nyår.
Älskar att snön har kommit, känns så mycket mysigare då. Hoppas den stannar kvar bara!
Har förresten varit duktig och köpt saker denna vecka som jag har lovat mig själv att köpa i hundra år. Typ ett par riktiga jeans(eller ja, byxor. men liksom inte nå jäkla jeansleggings iaf!) SKÖNA mysbhar, fix till ögonbrynen och grejer till nya rummet!
Nästa två måsten jag har är en fin jacka och vinterskor. Har absolut inga skor nu när snön är här! Mina från förra året är så trasiga innuti att jag får skavsår och så ska det ju inte vara.
Lyckades också köpa saker som jag inte planerat, men som känns bra ändå! Som en blus och rött, glittrigt nagellack till julafton! (påriktigt första gången jag köpt kläder till julafton, fast kommer använda den annars också, så fin!)
Idag har jag fredagsmyst med mig själv framför tvn med godis. Ganska skönt ändå, men lite tråkigt. 
Ska ner och fixa värmekudden och krypa ner i sängen nu såfort modern family har slutat.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0