00:58

Ligger i soffan och kollar film med mig själv och tycker att livet suger. Nej, okej, inte riktigt. Men jag har ätit för mycket godis(som vanligt), har inte pluggat något som jag bestämt mig för att göra, har tråkhår men vet inte vad jag vill göra med det, känner mig ful, och ensam, och tråkig. Och så känner jag mig stressad för att jag ska till Stockholm på måndag, även fast jag tycker att det ska bli kul. Stress= illamående= ännu mer stress= mer illamående, osv. Blir gaaalen på mig själv. Tycker synd om mig själv, borde inte tycka synd om mig själv. 
Borde ta tag i mitt liv, men vet inte vad jag vill. 
Filmen slutade nyss och den sög. Ska försöka orka gå upp och lägga mig nu typ.
 
 
Förlåt för att jag precis slösade några minuter av era liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0