00:18

Gaaaah, det är så kallltttt. Sitter i min nya fina, sköna säng och fryser ihjäl. Har pluggat en nedrans uppgift som jag ska redovisa imorgon. Powepoint<3 Muntligt<3 På engelska<3 KUL.
Annars har jag haft en rätt bra dag, svenska där vi bara hade bokprat typ, sen slutade jag halv 12. Har vart till Avesta en sväng med mamma där jag köpte lite smågrejer till rummet+ lite fint till mig.
(bloggar som om jag är inne här och skriver varje dag, hehe.)
Ska strax försöka sova så att jag är pigg och glad(haha, visst) imorgon när redovisningen ska göras. Ska bli så skönt att få den gjord!(=kommer dö ända fram tills att jag är helt klar med den)
Snart är det första advent, vilket betyder att jag snart fyller år, vilket betyder att det snart är jul. Hoppas den där myskänslan infinner sig snart!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0