21:34

HEJ BLOGGISEN!
Jag ligger i soffan och håller typ på att kissa på mig. Men orkar liksom inte resa på mig och gå hela vägen till toan...
Annars är jag så sjukt sugen på någon slags förändring av håret. Ombre eller blond dip dye(vilket iof är ganska lika men ändå inte) Mest för att jag är stört slö och inte orkar hålla på att färga utväxt, höhö. Men också för att det är snyggt såklart! Det tråkiga är dock att jag typ kommer få kapa kanske 1 dm av mitt kära hår för att jag har varit lite otrevlig mot det och inte klippt något på rätt länge... MEN, det blir nog snyggt ändå när jag väl tar tummen ur och bokar mig en tid!
Sen måste jag boka tid för fotvård för jag har fått presentkort av käraste f&f!
Sen måste jag boka körlektioner så att jag kan ta det där jäkla körkortet någon gång!
Jäklar vad jag ska boka grejer! Jag som älskar att prata i telefon/med folk över huvud taget!
NU ska jag fortsätta halvkolla på hockey och försöka att inte kissa på mig!
(Undra hur många utropstecken det blev i det här inlägget egentligen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0