23:02

Stressen när man ligger i sängen med datorn och vet att man borde sova för att man måste upp 6 imorgonbitti för att hinna duscha innan skolan, men inte orkar lägga ifrån sig datorn.
Hur kan man inte orka försöka sova när man är såhär trött? Förstår inte...
Jag vill ha sommarlov nu, även om jag trivs bra i skolan och sådär, så stressar jag upp mig så jäkla mycket över småsaker som inte ens har någon betydelse. Stressad för minsta lilla och man har liksom inte någon ork över till något annat än att längta till sängen. Och sen när man väl är där så orkar man inte ens försöka sova? Det är stört.
Jag undrar om min hjärna funkar normalt? Inte bara för det här, men allt annat också. Varför har man en hjärna om den ändå bara gör allt mycket svårare än vad det är? Om man ändå inte kan komma fram till vad man vill, vad man gillar, vem man är?
(okej, vart kom det där ifrån? inte direkt vad jag hade tänkt skriva. undar om jag skrivit ett enda inlägg på den här bloggen utan att klaga? förlåt.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet hur du känner! Love u <3

2012-03-14 @ 09:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0