17:55

MEN KAN JAG BLI FRISK NU NÅGON GÅNG? ELLER SJUK? ORKAR INTE VARA MITT EMELLAN MER! KAN MIN KROPP BARA BESTÄMMA SIG?
(kul att jag fick lov att googla om det heter emellan, i mellan eller bara mellan. Alla tre låter sjukt konstiga för mig nu... Fick alltså inte något svar. Om jag ska vara ärlig så orkade jag inte leta så noga heller.)

Ja, somsagt så blir jag aldrig frisk eller sjuk. Bara en sån där dryg blandning när man är trött hela tiden och har småkänningar i halsen/bröstet mm. Och det är väl skoj? NÄÄÄÄ.
Jag försöker jobba på i skolan iaf, har en uppsats i samhällen som känns lite jobbig just nu, men hoppas jag fixar den.
Annars MÅSTE jag sluta äta så mycket socker/annat onyttigt. Min stackars kropp mår ju inte bra för fem öre. Synd att jag är en sån tjockis innerst inne bara.
Jaja, snart är det lov iaf, vilket ska bli SÅ skönt. Behöver vila. Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0