01:58

• Ligger och SVETTAS i sängen. Har dörren stängd så inga flugor/snuskdjur ska hitta hit till ljuset vid datorn, och då blir det varmt!
• Är superhungrig men man har ju tandställning så då kan man inte äta.
• Borde sova för mamma jobbar tidigt imorgon= jag måste ge hunden frulle.
• Hittade en apfin frisyr igår men kan inte ha den eftersom att jag har sidecut.
• Jag fick inte tid på fotvården förns i augusti, suger.
• Vill se massa serieeeeer.
• Ska leka med fina tjejer imorgon(idag) ska bli så skoj!
• Kissar snart på mig.
• Måste ta tummen ur och boka klipp/färgtid, är sååå trött på mitt hår!
• Tycker att det är tråkigt att jag alltid låter så bitter när jag skriver, även om jag inte är det. (fast jag är oftast det, men inte alltid. inte just nu iaf!)
• Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0