00:21

Torsdag. Fast det är ju inte det längre.
Är bara trött hela tiden och har en kul klump i magen. Orkar inte att jag inte fattar någonting, att jag inte kan vara smart, att jag inte kan veta. 
Alltså, är påriktigt så jäkla stressad över att inte veta! Inte veta vad jag vill göra med mitt liv liksom. Jag ska vara klar med skolan om ett år, och sen då? Vad händer då? 
Dör lite inombords varje gång jag tänker på det...
Önskar att jag var bra på något, att jag tyckte att något var kul, vad som helst! Bara jag hade en liten aning så skulle det kännas bättre. Men så är det ju såklart inte...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet inte heller vad jag ska göra med mitt liv... Men det löser sig! <3

2012-12-07 @ 09:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0