23:45

Jag bara kämpar på i skolan... Nejdå, vi har inte ens börjat gå på schema än, igår och idag har vi gjort filmer. Men imorgon så, då börjar skolan på riktigt. Det allra sugigaste är att jag börjar 8 på onsdagar. Sjukt jobbigt sen när jag måste gå till skolan. Fast jag ska ändå inte klaga, har ett rätt apskönt schema ändå, så jag ska nog vara glad. Det blir säkert toppen bra det här!
Idag har jag förresten spelat bowling med mina syskonn och farfar. Det var kul, men jag var inte så jätte grym. Dock var det jag som gjorde den första striken så det var ju rätt duktigt av mig! (även om den också blev min enda...)
Har setat och läst massa bokbloggar nu och är apsugen på att läsa massa, måste gå till biblioteket någon dag snart!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0