20:44

Sitter här helt slut. Har vart på studieresa med klassen idag.
Vi var först till en gård, gröna hagars kött, och lyssnade lite och kikade runt. Fanns sjukt söta små lamm, och det var två som var nästan nyfödda, det hängde typ fortfarande sånt där snusk ur mamman(hehe, mysigt) Sen åkte vi vidare till Sätrabrunn(tror jag det var?) och käkade lunch. Sen bar det av till Sala silvergruva.
Vi fick välja på att gå ner i gruvorna, eller gå en höghöjdsbana. På fredag den 13.
Dö av att en gruva rasar igen, eller ramla 15 meter ner i marken?
Jag valde höghöjdsbanan. Sjukt läskigt och äckligt och jobbigt. Men kul. När man var klar.
Det är alltså en bana som man går olika "hinder", eller kanske mer som broar, mellan träden, en sisådär 10-15 meter upp i luften. När vi gjort banan så fick vi åka ännu en linbana eller vad det nu heter(fanns en liten som var en del av själva banan) sjukt skojsigt!
Nu är jag, som sagt, helt slut! I kroppen, i skallen, överallt!
Ska snart kanske dra iväg och leka med mina tjejer. Sitter och väntar på detaljer just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0