23:34

+ Min tandställning är borta och det tycker jag är superskönt!
-  Hur svårt det ska vara att komma på vad man vill, vem man är och allt såntdär.
+ Jag och mina brudar hade tjejkväll i lördags, som startade med tacos, sen blev det snack på golvet i värmeljussken, efter det blev det en liten utgång på hotellet här i hålan. Åh, vad dom är bra dom där tjejerna! Jag gillar hur man kan gå från att prata om någon väldans allvarligt/sorgligt/jobbigt till att sitta och fnittra på bara några sekunder. Det är så det ska vara! ♥
+ Att Peace and Love biljetten är fixad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi är verkligen bäst!

2011-03-29 @ 12:05:26
Postat av: Emma

Vi är verkligen bäst!

2011-03-29 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0