15:08

Igår kväll drog jag och Emma hem till Carro där det bjöds på tacos. Sen kikade vi på Pretty little liars (som jag har fått mina kära att börja kolla på nu!) och härjade resten av kvällen. Jag sov kvar där och det blev la inte så mycket sömn, jag och Carro fortsatte kolla till typ 4, och klockan var ställd på 9. Men det är lite fint med såna nätter ibland, och det är lite fint med såna här dagar efter när man är helt slut i skallen på ett konstigt skönt vis.
Idag ska jag nog bara mysa framför tvn. Och eftersom att mor och far jobbar hela dagen, så måste väl jag fixa mat till mig och skitungen. Blöäääääää, hoppas på att han är snäll och går upp på byn och handlar lite godis åt mig. Då kan jag fixa mat till honom. ehehe
Nu ska jag leta på något bra på tvn(fast det är fan inget bra......)
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0