22:14

Sitter som vanligt på mitt rum och lyssnar på musik. Riktigt jäkla tråkigt har jag också. Som vanligt.
Bläää, att det inte ska finnas något att göra i den här jäkla hålan!
Saknar när man träffade vänner varje dag och liksom bara kunde vara när som helst.
Nu skulle jag lika gärna kunna bo i min säng. Enda stället man känner sig trygg, enda stället där man inte behöver känna att man inte passar in.
Jag är så trött på dethär. På mig. På hur svårt allt ska kännas, fast man vet att det egentligen är så himla lätt.
Bara man vågar lite. Jag vågar ingenting.


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig Jennifer!! Du klarar allt, det vet jag<3 Måste ses snart igen!! PUSS

2011-01-09 @ 14:21:38
URL: http://newsunrise.blogg.se/
Postat av: Camill

2011-01-11 @ 18:38:26
URL: http://bussbarn.blogg.se/
Postat av: Camill

haha det blev något fel när ja skulle skicka en kommentar, ;P så råkade komma lite flera än en!

2011-01-12 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0