23:37


pic; me

Jag sitter i mitt nystädade(!) rum insvept i ett täcke och lyssnar på musik. På skitkonstigt humör. Känner mig glad, fast samtidigt känns det som om jag skulle kunna börja gråta när som helst och sen är det ju dendära klumpen i magen också...
Men vi lyssnar bara på det positiva tycker jag!

I lördags var jag förresten till Västerås med Emma och Carro, shoppade och sådant skoj! Nu är jag två tröjor, ett par byxor och ett halsband rikare. Känns rätt bra tycker jag.
Sen blev det ännu en tripp till Västerås igår, eftersom att jag lyckades pajja min kära tandställning. Sen var jag ju somsagt duktig och städade mitt rum också, hehe.
 Imorgon fyller mami år och på fredag så ska vi fira henne. Sen hoppas jag på att jag hinner träffa Camilla också!
puss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0