23:29

Har hängt i Eskilstuna i helgen, hos syster ofc. Hade även med mig Carro och Emma, dom är så fina. Vi har haft en riktigt mysig helg tillsammans med massa skratt, konstiga samtalsämnen och tjockt. Bra tycker jag.
Nu sitter jag och kollar på femman på sammandrag av Oscarsgalan. Är sjukt trött. Har mensvärk(ÖNSKAR FAN ATT JAG VAR EN MAN SÅ ATT JAG SLAPP DENNA SMÄRTA!) (och så att jag kunde kissa utomhus, fatta skönt?) Äter choklad. Och pringles. Och dricker cola.
Men livet är ju rätt fint än då, trots att man har sina kvinnliga problem ibland.
Jag är sugen på att se massa filmer. Sen har jag missat typ dom senaste Vampire Diaries också, måste tas igen...

(det är fasiken inte bra att skriva blogg när man är trött, det blir bara konstigt. nog för att jag är lite weird i vanliga fall också men.)
puss j 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0