22:34

Jag har vart i Västerås idag och shoppat. Fast man kan fan inte kalla det shoppa, kom hem med ett par strumpbyxor. Som inte var på rean. Fan vad surt det känns! Fanns typ inga snygga kläder alls. Det var liksom inte urplockat eller så, bara jäkligt fula kläder. Blir så irriterad, när jag för en gångs skull har pengar och är sugen på att shoppa. LIVET SUGER!
Haha, nejdå, så illa är det väl inte. Men hade hoppats på att hitta något till nyår, ska nog åka över till Avesta någon dag i veckan och kolla om dom har något.
Nu har jag nyss setat och skrivit ihop två recept till ett, hoppas det blir mumsigt. Isåfall kanske jag kan skriva ut det här? Det visar sig om någon dag. Jag håller tummarna!
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0