16:46

Idag har jag vart på möte i Fagersta och pratat om ifall att jag kanske ska börja plugga lite igen. Isåfall blir det antagligen bara några ämnen, men inget är bestämt. Ska göra lite test och sånt, tänkta på vad jag vill göra i framtiden och sen får vi se.
Efter mötet hämtade jag och mamma Poppe från skolan, sen åkte vi tre till Elsas och fikade.(BÄSTA bananbakelserna i världen, mums!)
Jag är en trött tjej med litegranna ont i munnen atm, var till tandis igår. Känns som om det inte är allt för många månader kvar nu med tandställning, men det brukar ju ta lite längre tid än vad man tror...
Nu ska jag nog vara snäll och hjälpa mamma lite med maten(om hon inte hunnit göra allt redan, höh)
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0