01:30

Emma gave this to moi;



Nu ska jag ge den här till 7 andra bloggare, och skriva 7 saker om mig själv.
(Måste bara få säga att det känns som om alla vet allt om mig redan, av någon konstig anledning? Så om det här suger, så är jag inte alls förvånad!)
7 saker om mig själv:
1:
Jag dricker inte / alkohol alltså, höh.
2: Jag äter hela tiden. / om jag är sugen på något och det inte finns någonting gott, då får jag damp. Kan typ börjar grina och allt sånt där töntigt. (Sockerberoende much?)
3: Jag går inte i skolan och jobbar inte heller / hoppade av efter halva ettan, provade två andra skolor men det funkade inte heller.
4: Jag har aldrig vart kär sådär på riktigt.
5: Jag är jävligt bra på att sova, haha.
6: Jag fyller år den 23 december / ja, det är dagen före julafton! nej, det är inte jobbigt!
7: Jag saknar att spela fotboll. Rätt mycket.


De 7 som får mitt award är:
Okej nu är det så att jag har noll koll på vilka som läser/inte läser min blogg, och jag orkar helt enkelt inte tänka mer. Så vi gör så att dom som känner att dom vill göra detta, gör det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0