01:50

Tjena hej!
Har egentligen ingenting att skriva, men jag tycker alltid att det känns som om det går 100 år mellan gångerna jag skriver. Är det bara jag?
Det spelar ingen roll om det bara var 1 dag sen jag skrev senast, det känns ändå som om det var aslång tid sen. Rätt sjukt egentligen, fatta press dom stora bloggarna borde känna?
 Annars då? Jag tror iaf att jag är på bättringsvägen nu, fortfarande massa hosta och snor, men nu kan jag iaf ligga ner utan att dö ,och jag känner mig inte lika sliten hela tiden.
Den här veckan är en rätt händelserik vecka(för mig, inte för normala människor haha) med födelsedagar, 18års fest, släktkalas, presentfix och massa sånt där fint, det blir nog bra:) (man kan ju alltid hoppas att vädret blir lite bättre också, skulle ju inte skada om man säger så!)
Ska försöka bli bättre med kameran också. Så jobbigt att släpa med den bara, och när man väl har den med så glömmer man bort den.(jag är nog bara slö egentligen, men somsagt; ska försöka!)
Nu ska jag strax krypa ner i sängen.
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0