00:00

(yeah, I know. Här har det vart dött ett tag. Sorry about that. Har bara inte haft någon lust att skriva.)

Jag har haft en riktigt fin dag idag. Var till Avesta en sväng med bror, syster och Micke. Sen har jag hängt med två fina tjejer. Carro kom typ vid 3, vi satte upp studsmattan och så. Sen drog vi upp på byn och mötte Emma, köpte oss en varsin glass och satte oss på en bänk i solen(♥) och snackade om allt och inget. Drog hem hit igen vid sex, jag käkade grillat,(♥) vi spelade lite nintendo och bara var.
Nu ikväll har jag typ kikat på tv/filmer och tjockat, as usual.
 Förresten så klippte jag mig i torsdags! Jag är med lugg nu alltså, nöjd tjej. (fast jag är lite dum som klippte lugg nu till sommaren, hur varmt blir det inte liksom?! haha)
Ska se om det finns något att kolla på på tvn nu, annars känns sängen rätt lockande faktiskt.
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0