23:57

Hittade några bilder i kameran...




I fredags gick jag och Emma ner till sjön och badade fossingarna. Sista bilden är på ett av alla tusen bett jag har på benen som råkade se ut som ett hjärta.(kanske inte syns så bra på bilden)


Då när jag dygnade(igår? förrgår?) bestämde jag mig för att jag skulle fota hela min dag. Ja, jag lyckades ju iaf ta ett kort på frukosten...


Så här snygg är jag just nu. Det blir man genom att inte göra ett piss med varken hår eller face efter att man har duschat!( jag kommer ångra mig bigtime att jag la ut den här bilden haha)


Kommentarer
Postat av: din älskling:)

håriga ben.

mysigt att du ser ut som en schimpans!

2010-07-21 @ 23:22:26
URL: http://eebbba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0