18:53

Tja!
Vad ska man göra idag då? Känns lite som att det inte kommer hända så mycket. För alla mina två(!)
vänner är borta. Suger.
Vilket liv man har. Vilken kul blogg man har.
Förresten så fick jag tandställning nere i onsdags. Det har gjort skitont sen dess, men det börjar bli lite bättre nu. Det enda jobbiga nu är att jag har två grejer fastlimmade bakom tänderna uppe så att jag inte ska bita ner på tandställningen så att den går sönder. Det gör det jäkla svårt att tugga eftersom att jag knappt kan bita ihop tänderna. Men det ändrar sig väl sen, hoppas jag...
Det var väldigt kul att veta för er kan jag förstå.
Ska nog hoppa in i duschen nu tror jag.
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0