16:34

Jag är duktig och håller på att städa mitt rum(som jag har sagt att jag ska göra i X antal veckor nu, men det är en helt annan sak...) atm så dammtorkar jag, eller precis just nu så sitter jag ju här. Men kände för en paus, jag har för mycket smågrejer på mitt rum(och ändå har jag ingenting) så det blir skitdrygt när man ska torka varenda liten sak.
Söndag idag vilket verkligen inte är jätte kul. Får se om jag hittar på något skoj senare, vädret är ju inte världens bästa om man säger så(men det är superskönt på nätterna, sov med täcke för första gången på jag vet inte hur länge inatt♥)
puss j

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag sov också med täcke inatt! Det var nästan kallt i mitt rum :O

2010-07-25 @ 18:15:14
URL: http://newsunrise.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har ni inte sovit med täcke förut eller? :P

2010-07-25 @ 18:36:33
URL: http://bussbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0