02:30

Jag döööööör det är så varmt! Nu kanske ni tänker " ja men stäng av datorn då ditt dumma jävla as!" Då kan jag ju säga att det har jag också tänkt på, men jag orkar inte försöka sova. Jag hatar att bara ligga timme efter timme och vänta på att somna, verkligen hatar det! ( bu.fucking.hu! typ) (jag är på rätt bra humör, egentligen. jag lovar:)  
 Ska nog kolla på The Boondock saints 2 tror jag. Kikade på ettan igår och blev lite kär, rätt awesome film if I might say so! Tackar min syster som tvingade mig att lägga över dom, höhö.
puss j

(I know att jag lägger in på tok för lite bilder. Om jag var er så skulle jag inte läsa för att det ser så tråkigt ut. Sorry babes♥ jag har bara inget tålamod med kameran.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sa ju att de är bra filmer ;) <3

2010-07-16 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0