23:12

Okej, för att sluta tänka på det vi inte har, så tycker jag vi tänker lite på dom bra sakerna med dom fantastiskt fina människor vi faktiskt har. So here we go!
Vi börjar med mah family
♥ Min söta lillebrors kinder/hals ( ya, i get that it sounds wrong. men jag vet ingen som inte gillar)
♥ Min underbara syster som alltid gör det bästa hon kan
♥ När jag och mami går ihop och tvingar pappa kolla på något annat än sport
♥ Att mamma ofta berättar hur mycket hon älskar mig, även fast jag knappt säger något tillbaka hälften av gångerna
♥ Min otroligt starka pappa
♥Att dom fortfarande finns där, efter att jag har misslyckats om och om igen. Att dom står ut med mig fast än jag är så otroligt elak/orättvis/tjurig/egoistisk/mm. Att trots allt, så vet jag att dom älskar mig.
 JAG ÄLSKAR ER

Sen måste jag ju bara skriva lite om min finaste vän, Camilla. Även fast vi inte träffas så ofta, så betyder du otroligt mycket för mig. Bara att veta att du finns där om jag skulle behöva dig gör mig mindre rädd, mindre ensam, starkare. I love you söt♥ Kom ihåg att vad det än är, så finns jag right here.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är bäst syster! <3 Älskar dig med :)

2010-02-15 @ 10:27:09
Postat av: Camilla

underbara unge, jag vill träffa dig nu. Du betyder massor för mig med! <3

2010-02-15 @ 18:17:45
URL: http://bussbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0