19:01

Jag försöker lära mig dricka te utan socker, det är inte jätte gott. Nog för att jag har lite socker i men inte 7 skedar som jag brukar, det är snarare 1,5. Does not taste as awesome as usual, men jag kan leva med det.
Jag försöker bli lite nyttigare, går inte superbra direkt. Jag åt nyss en bigass chokladmuffins med grädde, jag drack dricka till maten, jag har bara ätit två gånger idag.(frulle+kvällsmat)
Jaja, jag försöker ju iaf. Inte jätte lätt för någon som får typ dampryck såfort den är sugen på något... Men det ska nog gå bra tillslut, menshumör gör inte det lättare precis, men det ska gå bra. Måste.
 Sitter och kikar på curling just nu, man skulle kunna tro att jag är världens sportnörd så mycket os som jag har kollat på. Och jag tycker faktiskt att det är rätt kul, vilket är helt otroligt. Okej, allt utom hockey iaf.
+ att nu är jag assugen att börja på någon rolig sport, fast jag vet inte vilken. That sucks.
later!♥
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0