00:40

Okej, så jag rensade lite granna i bloggen vilket säkert många av er inte ens märkt, men det känns bättre så. Har en jäkla lust att skaffa en ny design också, men jag vet inte. Jag är inte så bra på det där, vi får se hur det blir helt enkelt!
 Always in the middle of the night, jag vet. Får alltid såna ryck på nätterna, det är då jag tänker "imorgon ska bli en bra dag. Jag ska gå upp i tid, jag ska gå ut och gå. Jag ska vara någon. Jag ska klara det. Jag ska." Och faktiskt tror på mig själv. Men ja, när det väl blir dag igen så spricker det.
Den här gången måste jag klara det. Jag vet ju att jag inte kan fortsätta såhär föralltid. 
Imorgon ska jag börja om, jag måste. 
stay strong
puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0