11 THINGS ABOUT ME

• Jag kan knäppa med tre fingrar på högerhanden, men på vänstra kan jag inte alls.
• Jag skriver skitfult. Typ som min pappa...
• Jag slänger typ aldrig biljetter(alltså biobiljetter och sånt, buss/tågbiljetter skiter jag i) och jag vet inte ens varför. Men jag sparar dom och ställer dom på mitt sminkbord/skrivbord/whatever.
•  Jag skulle på riktigt kunna vara världens tråkigaste människa.
• Jag vet inte vad jag har för ögonfärg.(antingen blåa,gröna eller gråa tror jag. eller alla tre. något sånt iaf)
• Jag har typ mått illa i två år nu, nästan på pricken två år. Fast, det är inte så farligt som det låter, det märks mest när jag är stressad nu för tiden. (fast jag har inte spytt en endaste gång. på dom här två åren alltså. jag kommer faktiskt inte ens ihåg sist jag spydde... peppar, peppar ta i trä!!!!!!)
• Jag kan inte laga mat. Eller okej, spagetti och bacon är väl det enda. Och tacos.
•  Jag tycker bättre om att lyssna på musik på skivor än på datorn.  Alltså, inte brända skivor nu utan köpta. Det känns mycket finare(haha) på något vis tycker jag.
• Jag har sne rygg(hah, förstår om ni tycker att den här listan är väldigt intressant)
• Om jag hade råd skulle jag operera nästan på fläcken.
• Jag är typ rädd för allt. Att prata i telefonen, att kolla ut ur fönstrena på nedevåningen och baksidan här uppe när det är mörkt ute, getingar, att spy+ tusen miljoner saker till. Allra räddast är jag nog för att göra fel(vilket låter lite mesigt. men, jag är väl en mes då.)


Kommentarer
Postat av: Emma

Love you Jennifer!!! <3

2010-08-20 @ 08:56:44
URL: http://newsunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0